Faciliteter

• Vi har i alt 14 elevværelser, alle med eget bad/toilet. Der bor ca. 3 elever på hvert værelse, som alle har fire sengepladser.
  • Vi har vores egen idrætshal med plads til 2 volleybaner/3 badmintonbaner eller til at spille basket, fodbold, lave gymnastik, osv.
  • Vi har 2 specifikke undervisningslokaler. Herudover bruges vi også spisesalen, mødelokalet, naturfagslokalet og kreativ/syningslokalet til undervisning. I det store klasselokale og i spisesalen er der plads til alle 42 elever.
  • Der er trådløst internet fra kl. 8-22 på hele skolen.
  • Motionsrum, som eleverne kan bruge, efter de er blevet instrueret og godkendt til brug af lokalet.
  • Cykelværksted, hvor eleverne kan holde deres cykler ved lige.
  • Sløjdlokale og et værksted, som eleverne bruge i vores praktiske undervisning samt i valgfag.
  • Sadel-rum, hvor vi har alt vores hesteudstyr.
  • En shelterplads oppe i vores skov, med shelter og bålplads.
  • Et ude-køkken, som vi nyder at bruge – både hverdage og i weekender.
  • Ridebane.
  • Fodboldbane.
  • Herudover har vi selvfølgelig vores lade og stald, som bruges meget i det daglige.